تجربه های اشپزی من

کوکوی سیب زمینی شکم پر

1392/5/21 18:10
نویسنده : اوا
1,786 بازدید
اشتراک گذاری

من سیب زمینی رو میپزم و رنده ریز میکنم

نمک و فلفل و ادویه میزنم

تخم مرغ میزنم بسته به میزان چسبندگیش

من برای چهار تا سیب زمینی یه تخم مرغ میزنم سه تا قاشقم ارد سوخاری میزنم 

برای مواد داخلشم از گوشت چرخ کرده و پیاز و قارج استفاده کردم اینم بنابر ذائقه میتونه تغییر کنه

یکم دستمو مرطوب میکنم اندازه یه گردو از سیب زمینی برمیدارم تو دستم پهن میکنم از مواد میانی داخلش میریزم و تو دستم گرد میکنم و یکمم پهنش میکنم و تو روغن داغ سرخ میکنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

soheila
28 اردیبهشت 92 10:15
Salam.moshakhase ashpazit kheyli khube va ba alaghe in karo anjam midi kash dastore pokhtesho han mizashti


حتما این کارو انجام میدم ممنونممممم
حامی
6 خرداد 92 14:07
آرامشــــی برایتان خــواهانم همچون آرامشـــی هنگام بودن ، در آغــــوش مـــادر . ...