تجربه های اشپزی من

ژله رولی

1392/6/1 17:00
نویسنده : اوا
8,070 بازدید
اشتراک گذاری

قالب 20 در 30 رو خیس کنید و یه نایلون یا سلفون داخلش بکشین

میتونین خیلی خیلی کم هم چرب کنین

یه بسته ژله رو با یه پیمونه سر خالی اب جوش حل کنین کاملا

 بعد نصف پیمونه بستنی داخلش بریزین تا با حرارت ژله اب بشه اب شد زیاد همش نزنین تا کف روی بستنی از بین بره

بیزین تو قالب و برای نیم ساعت البته بستگی به یخچالتونم داره داخل یخچال بزارین تا ببنده

بعد هم به صورت نواری برش بدین و رولش کنین و دوباره بزارین یخچال

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

حامی
11 شهریور 92 23:56
خـــــــــــــــــــــــــــــــــــدایا… خدا در مکان های دور از انتظار به دست افرادی دور از انتظار و در مواقعی تصور ناپذیر معجزات خود را به انجام می رساند. برای آن مهربانِ توانا ، غیرممکن وجود ندارد … همیشه ، همیشه و همیشه امیدی هست … روزهایتان پر از امید و شادی
مامان آرتین
12 شهریور 92 1:05
سلام آوا جون
خیلی خیلی از وبلاگت خوشم اومد، از اون اول هم باسلیقه بودی ،
من در مورد این که نواری برش بدم ژله رو مشکل دارم ینی اصلا نمی فهمم چطوری ، یعنی باید قالبم مثله سینی صاف باشه دیگه ، گود نباشه درسته ؟؟

اره عزیزم سینی 20 در 30 برای یه بسته ژله خوبه بایدم صاف باشه
nika maman avin
18 شهریور 92 20:54
اوا جون ماشالله خیلی هنر مندی .من ژله رولی درست کردم وقتی برش دادم بعضی از قسمتهای ژله به نایلون چسبید.


خیلی خیلی کم نایلونتو چرب کن