تجربه های اشپزی من

کیک هویج و گردو

1392/9/6 0:42
نویسنده : اوا
2,292 بازدید
اشتراک گذاری

 

تخم مرغ   4 عدد

شکر   300 گرم

روغن مایع  250 میلی لیتر( من یه لیوان ریختم)

آرد  300 گرم

هویج رنده شده  3 لیوان( من 1 و نیم لیوان ریختم)

بکینگ پودر   1و نیم قاشق چایخوری

جوش شیرین   1/2 قاشق چایخوری

دارچین  2 قاشق غذاخوری

پودر گردو   50 گرم

پودر قند و پسته برای تزیین

طرز تهیه:

تخم مرغهارا با شکر مخلوط کرده سپس به ترتیب روغن و آرد را کم کم اضافه کنید حال بکیگ پودر جوش شیرین و دارچین و گردو را هم افزوده و مخلوط کنید . در آخر هویج رنده شده را هم به بقیه مواد اضافه کنید . قالب را کمی چرب کرده و قدری آرد پاشی کنید مایه کیک را به طور یکنواخت در آن ریخته و قالب را در طبقه وسط فری که با درجه 180 سانتیگراد گرم شده قرار دهید. اجازه دهید کیک به مدت یک ساعت بپزد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان تینا و رایان
7 آذر 92 23:18
من دیشب اینو درست کردم خیلی خوب. شد ممنونم ادرس وبلاگت رو هم درج کردم دوستان بهتون سر بزنن -خیلی دستورات غذایی خوبی گذاشتیدممنونم از توجهتون
هانيه
22 اسفند 92 2:50
خيلي ناز شده دوست من.خوشحال ميشم تبادل لينك كنيم.ممنون ميشم افتخار بديد و بياين به آشپزخانه هانيه و نظر بديد